OBJECTE
La instància general ha d'utilitzar-se per a realitzar qualsevol sol·licitud que no tinga un tràmit específic en aquesta Seu Electrònica.
Si existeix un tràmit concret per al que desitja sol·licitar, ha d'utilitzar-lo en lloc de presentar una instància general, ja que, probablement, tindrà un formulari específic, i li aportarà informació sobre la documentació que ha d'adjuntar.
PERSONES INTERESSADES I REPRESENTANTS
És possible indicar més d'una persona interessada (i, opcionalment, cadascuna pot tindre un representant).
Persones físiques
Cada persona interessada (o el seu representant) haurà de signar la instància d'una de les dues formes següents:
En qualsevol dels dos casos, es disposa d'un termini de 6 dies per a completar totes les signatures des del moment en què queda registrada la instància.
No és obligatori que totes les persones signants ho facen de la mateixa forma (electrònica o presencialment) però la instància no estarà completa fins que totes hagen signat.
Persones jurídiques, entitats sense personalitat jurídica, i altres subjectes obligats a relacionar-se electrònicament amb les Administracions Públiques
Hauran de signar per mitjans electrònics les persones jurídiques, entitats sense personalitat jurídica i la resta de subjectes que estan obligats a relacionar-se per mitjans electrònics amb les Administracions Públiques, segons l'article 14 de la Llei 39/2015, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Es disposa, igualment, d'un termini de 6 dies des del registre de la sol·licitud, per a completar la signatura.